Érdekes kísérletet végzett egy argentín reklámügynökség. És a kísérletből sok minden leszűrhető, és persze a végeredmény érdekes lett.
[cn-social-icon]
Egypetéjű ikreket ültettek egymás mellé, majd az egyikőjüknek rágót adtak. A buenos airesi Kortárs Művészetek Múzeumába érkező látogatóknak olyan kérdésekre kellett választ adniuk, mint hogy melyikőjüknek lehet vajon több barátja vagy melyikőjüket hívják meg több buliba vagy melyikőjük a sikeresebb vagy éppen melyikőjüknek volt több kapcsolata.
A kísérlet eredménye azt mutatja, hogy aki rágózik azt sikeresebbnek vagy éppen menőbbnek látjuk. Ez a dolog a reklámokkal köthető össze. A rágó reklámokban olyan embereket látunk akik tökéletesek és rágóznak, ebből adódóan azt sokkal jobbnak látjuk aki rágózik
Kedves olvasó! Ha szeretnél tőlünk értesítést kapni a friss hírekről, akkor kattints ide, és iratkozz fel az ingyenes értesítésünkre: http://www.netextra.hu/newsletter/
Ez egy újabb bizonyíték arra hogy a reklámok, és persze a tv mennyire megváltoztatja a gondolkodásunkat és „mossa az agyunkat”
[cn-social-icon]